Асабісты кабінет

Да 85-годдзя заснавання філалагічнага факультэта
Гродзенскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя Янкі Купалы

Ганчар Святлана, Грынько Мікалай. Гісторыя ў асобах: да 85-годдзя філалагічнага факультэта Гродзенскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя Янкі Купалы (3)

Літаратура і час

Сабуць Аліна. Гродзеншчына як пачатак радзімазнаўства ў публіцыстычнай спадчыне Аляксея Пяткевіча (7)

Брусевіч Анатоль. Ідэйна-вобразная спецыфіка паэтычнай парадыгмы Адама Плуга (12)

Горны Аляксандр, Мікуліч Мікола. “Да мэты, брат, ідзі адважна…”: Невядомы паэт Заходняй Беларусі Васіль Шкодзіч (16)

Тарасава Cвятлана. Драматычная паэма ў беларускай літаратуры мяжы ХХ–ХХІ стст.: жанрава-тыпалагічны аспект (19)

Аляшкевіч Таццяна. Матыў адзіноты і яго інтэрпрэтацыя ў творчасці Уладзіміра Сцяпана і Андрэя Федарэнкі  (23)

Ганчарова-Грабоўская Святлана. Камедыя ў драматургіі мяжы XX–XXI стст.: беларуска-рускі кантэкст (26)

Камлюк-Ярашэнка Людміла. Містыфікацыя аўтарства і наратыўная ненадзейнасць у “Падарожжах Беньяміна ІІІ” Мэндэлэ Мойхер-Сфорыма (31)

Шапран Сяргей. Вясёлым штрыхом – пісьменнікі Гродзеншчыны (36)

Мовы рысы непаўторныя

Садоўская Алена. Святло лінгвістычнай спадчыны: Да 70-годдзя з дня нараджэння Мікалая Даніловіча (41)

Грынько Мікалай. “Мой шлях у філалогію не быў выпадковым”: Гутарка з Міколам Даніловічам (43)

Даніловіч Мікола. Утварэнне фразеалагізмаў спосабам кампаратывізацыі слова (47)

Маршэўская Валянціна. Парадак кампанентаў дзеяслоўных фразеалагізмаў і пранікальнасць фразеалагічнай структуры (50)

Якалцэвіч Марыя. У прыказкавую скарбонку (53)

Янушкевіч Станіслаў. Да вывучэння структурна-граматычных тыпаў айконімаў Гродзеншчыны (57)

Сіплівеня Жанна. Шумны, думны ды неразумны: Прыметнік як сродак рэпрэзентацыі інтэлектуальных здольнасцей чалавека (60)

Бубновіч Іна, Ляскевіч Святлана. Прыметнік у стараславянскай і беларускай мовах: гісторыя, функцыі, формы (64)

Рыжковіч Ганна. Семантычныя і сінтаксічныя асаблівасці прыслоўя спрадвеку ў беларускім медыядыскурсе (68)

Методыка і вопыт

Грынько Мікалай. Роля ўніверсітэцкай бібліятэкі ў папулярызацыі роднай мовы: На прыкладзе Гродзенскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя Янкі Купалы (72)

Шандроха Нона. Метадычная тэхніка працы з пытаннямі на школьным уроку беларускай мовы (75)

Хлусевіч Ірына. Знаёмства са з’явай варыянтнасці слоў на ўроку беларускай мовы (78)

Герасімчык Ірына. Інтэртэкстуальнасць у мове сродкаў масавай камунікацыі: Комплекс практычных заданняў для вучняў старшых класаў (81)

Піваварчык Ірына. Рэлігійны дыскурс у полідыскурсіўнай камунікацыі на занятках па беларускай літаратуры (86)

Чарнавус Алена. Фарміраванне функцыянальнай адукаванасці вучняў: прыёмы медыяадукацыі на ўроках беларускай літаратуры: Майстар-клас (89)

Руцкая Алена, Грынько Мікалай. Водгук на мастацкі твор: спецыфіка падрыхтоўчай працы (92)

Лойша Таццяна. “Не скуеш толькі дум ланцугамі”: Віктарына па паэме “Курган” Янкі Купалы (VII клас) (95)

 

Увага! Конкурс. “Васількоў шапатліваю моваю…”: конкурс навукова-даследчых работ (71).

Кола гадоў. Каляндар на 2026 год (91).